subota, 13. listopada 2012.

Ljubavni citati


"Nasmešila si se i stala pričati ni o čemu, a ja sam osetio kako sam takvo što već dugo očekivao." Rabindranath Tagore

"Dok se dani polako izmenjuju, okrenimo se jedno drugome u tihoj naklonosti, prošetajmo u miru do ruba starosti." Stara egipatska pesma

"Toliko da znaš: sve što za tebe osećam nikad neće nestati. Volim te svim srcem i nedostaješ mi iako nas deli samo dva sata. Toliko da znaš..." Noel Coward

"A naše su usne otkrile kako da izgovore ono što reči ne mogu odati, sve dok stotina gnezda nisu odjeknula muzikom i istok se oblio sivilom." Frederick Lawrence Knowles

"Samo šećem tu između redaka svog pisma, pod sjajem tvojih očiju, na dahu s tvojih usana kao kroz prekrasan, srećan dan." Franz Kafka

"...dva sam se dana svakog trenutka pitao nije li ovakva sreća san. Kao da ono što osećam nije ovozemaljsko. Još ne mogu pojmiti ovo nebo na kojemu nema ni oblačka." Victor Hugo

"Sve čega se sećam pre tebe čini se crno-belim. No kad si ti došao, doneo si u moj život smeh, crvene balone, smešna iznenađenja, veselje i radost." Judith C. Grant

"Bez daha, pohrlili smo uz brežuljak obgrljen vetrom, smejali se pod suncem i celivali ljupke trave." Rupert Brooke

"Naučila sam kako ne treba brinuti zbog ljubavi; nego sa svesrdnim divljenjem iščekivati njezin dolazak." Alice Walker

"I opet mi prošle noći nisi dala spavati. Pre no što sam krenuo na počinak, pomako sam se i napravio ti mesta i pokušao sam zamisliti da si onde tako meka i topla i podatna. Ispružio sam ruku i ostao razočaran." Bob Grafton

"... ljubio ju je meko, njezinu kosu, lice, uši, nježno, lagano poput rose." D. H. Lawrence

"Bezbroj cvrčaka ima što dozivaju od jutra do večeri, i kliču: "Ja te volim! Ja te volim!". Ali krasta, u tihoj groznici, izgarajući telom, strasnija je od svih njihovih žudnji. Takva je i moja ljubav..." Japanska tradicionalna pjesma

"Ustajem iz snova o tebi. U prvom znoju noćnog sna, kad vetrovi tiho struje, i blistave zvezde sjaju." Percy Bysshe Shelley

"Mesta na kojima nema tebe... su bez života." Dante Gabriel Rossetti

"Ljubim tvoje ruke i na kolena se pred tobom spuštam... Da budeš siguran da sve misli moje, sav moj duh, celo srce postoje samo da bih te volela. Volim te... tako krasnog, tako savršenog, tako stvorenog da bude obasipan ljubavlju i voljen, voljen do smrti i ludila." Princeza Carolyne Jeanne Elisabeth Von Saynwittgenstein

"Moja je dobrota bezgranična poput mora. Moja je ljubav jednako duboka. Što više dajem tebi, to više imam sam, jer oboje smo beskonačni." William Shakespeare

"Rado ću živeti u siromašnoj planinskoj kućici, presti, šiti i obrađivati zemlju po svakom vremenu, prati se u hladnome planinskom potoku ako ćemo živeti zajedno." Nepoznati autor

"Živim ovde daleko i tvoja sam koji živiš onde daleko moj si ljubav nije od tela ona je tek duboko u srcima gde smo jedno." Sanskrtska ljubavna poezija

"... i zapamti, svaki časak svake noći u kojem nemam tebe, sve te noći u kojima sam daleko od tebe, u kojima me nisi htela, zadaju mi bol, a toj je muci jednaka spoznaja da su to trenuci i noći izgubljeni, izgubljeni, izgubljeni zauvek." Jack London

"Dan je hladan i mračan. Jedini zrak svetlosti koja dopire do mene, jedini izvor svjetlosti i topline moje je sećanje na tebe, draga Marie. Mislim o našim buđenjima na jezeru Como i o Firenci... Osećam da sam zaboravio živeti." Franz Liszt

"Svaki poljubac potstiče drugi poljubac. Ah, onih prvih dana ljubavi kako prirodno poljupci niču. Kako se tesno, u svome obilju, utiskuju jedan za drugim, sve dok ljubavnicima ne postane teško izbrojiti poljupce što izmeniše ih u jednome satu, kao što je teško izbrojati cvetove na prolećnoj livadi." Marcel Proust

"...sve što činiš mene opaja, užasava. muči, uznosi, sve što činiš je savršeno." Paul Eluard

"Ti si za mene slasno mučenje." Ralph Waldo Emerson

"Ljubav - slatkogorka i nezatomljiva - obuzima moje telo slabošću i ja drhtim." Sapfa

"Da ga nikad nisam srela, bila bih ga svojim snovima na život donela." Anzia Yezierska

"Sve dok živim, moje srce nikad neće zatreperiti ni za kim drugim, koliko god on lep i dobar, hrabar, odlučan i bogat ili plemenit bio, ja sam odabrala i nikoga drugoga neću." Francuska pjesma

"Radije ću se suočiti s neuspehom ako si ti uz mene, nego s uspehom uz bilo koga drugoga." Jenny De Vries

"Voli me: vest odzvanja poput zvona što jeca u tišini." Joyce Carol Oates

"Sama u gomili ljudi osećam se skrivenom u tajnovitoj radosti što samo mislim na njega." N. Payne

"Sunce ne može sjati bez tebe, ptice zanemeše bez pesme. Cvetovi su izgubili svu lepotu i miris - sve je besmisleno i uzalud. Volim te, draga... U svakoj si mojoj misli, nadi, želji, u svakom snu." Austin Dickinson

"Sumnjaj da zvezde su vatre žar, sumnjaj da sunce nebo ophodi, sumnjaj da istina laže je, al ne i u to da volim te ja." William Shakespeare "Hamlet"

"Bilo je trenutaka kad sam strahovala da ću ti čuti glas, a onda bih ostala neutešna što nije bio tvoj. Tako je mnogo istinskih protivrečnosti, toliko potpuno nespojivih poteza, koji se objasniti mogu samo sa dve reči: VOLIM TE." Julie De L. Espinasse

"Romantična se ljubav "dogodi"; nije ju moguće potaknuti; ljubav te zaludi. Posve si zanesen voljenim i nesposoban usmeriti misli na bilo šta drugo. Gubiš svaku želju da budeš slobodan, umesto toga želiš se stopiti i podčiniti... onome drugom." Margaret Horton

"Čuvaj me u srcu onom uzvišenom nežnošću koju sam pronašla jedino u tebi." Mary Wollstonecraft

"Budi u mom naručju sve do svitanja, a onda ostani još malo." Linda MacFarlane

"Vapaj mog tela za celovitošću, to je vapaj za tobom." Mary Carolyn Davies

"...u tvojim se rukama osipam u deliće neke nepregledne i nerešive zagonetke." Linda Pastan

"Sate koje provodim s tobom vidim kao neki miomirisni vrt, magličast suton i vodoskok koji u njemu peva... ti i ja sami - to me ispunjava osećajem da sam živ... Kažu da drugi videli su anđele, a ja sam vidio tebe i to mi je dovoljno." George Moore

"Susreo sam na ulici vrlo siromašna, zaljubljena mladića. Šešir mu star, kaput otrcan, ogrtač progledao na laktovima, cipele mu vodu propuštale - ali duša mu beše posuta zvezdama." Victor Hugo

"... činilo mi se kao da je poznajem već odavno i da pre nje nisam znao ni za što i da uopšte nisam živeo... "A, evo me, sedim tu, nasuprot njoj", mišljah, "upoznah je; znam je. Bože, kakva sreća!" Umalo sam poletio sa stolca u svom zanosu..." Ivan Turgenjev

"Mislim o tome kako si dobar, nadaren, dobar: neka se snažna, svečana strast rađa u mom srcu; hrli k tebi, priziva te srži moga bića i vrelu života, ovija moje postojanje oko tebe - i u čistu, moćnom plamenu sažima tebe i mene u jedno." Charlotte Bronte

"Za mene si poput rajskh dveri. Zbog tebe ću se uvek odricati slave, stvaranja, svega." Frederick Chopin

"Volim miris tvoje kose - volim je dodirivati usnama i osećati je na licu. Utisnut ću poljubac tu gde zrak mesečeva je deli na dve strane pa uneti lice u bujne uvojke kao što bih pomirisao pregršt ljubičica." Robert Burdette

"Već si bio zaljubljen, poznaješ to stanje. Onaj osećaj ushićenosti, ne samo osobom koju voliš, već svim ljudima, samim sobom, životom. Odjednom u svemu vidiš lepotu, zanos. Ne bojiš se izraziti osećaje: strasno, nežno, rečima ili bez njih. I osećaš se tako snažnim, dobrostivim i punim života." George Weinberg

"Ne možeš verovati koliko mi nedostaješ. Budan sam veći deo noći jer mislim na tebe, a danju shvatim kako me noge same nose... u tvoju sobu... zatim je pronađem praznu i odem sav bolestan od tuge kao odbijen ljubavnik." Plinije mlađi

"Usne im se približiše i spojiše u poljupcu; dugom, dugom poljupcu, poljupcu mladosti i ljubavi... Svaki je poljubac potresao njihova srca..." Lord Byron

"A-jao! Koliko god skrivam rumenilo na obrazima, ono svima govori da sam zaljubljena, a ljudi se smeše i govore: "Gde ti danas lutaju misli?" Taira No Kanemori

"Osećam vrtoglavicu; vrtložim se u iščekivanju; Ova je izmišljena slast tako opojna da je očarala sva moja čula." William Shakespeare

"Povetarac struji prema otvorenom moru u Turangi, ti si daleko moj dragi, moja ljubav odlazi i hrli k tebi. Moja se ljubav poput kiše spušta na otvoreno more u Turangi, ostadoh ovde, živeti s ljubavlju za tebe." Maorska pjesma

"Volio bih da me voliš, da budem cvet u tvojoj kosi. AKo si noć, jaću bit zora i bljesak svetlosti u rosi. Voleo bih da me voliš, i da svi dani budu pesma. Ako si izvor, i ja ću biti u živoj steni bistra česma." Jure Kaštelan

"Kako da ti kažem da me omamljuje i najmanja slutnja tvog mirisa, da bi me, kad bih te imao i hiljadu puta, videla još zanesenijeg jer imao bih tada nadu i sećanje, a sada je to tek žudno iščekivanje." Honoré de Balzac

"Biti s tobom, to je poput šetnje u kristalno jasno jutro - osećaj da neupitno pripadaš tu." E. B. White

"Došla si, i za tobom je stiglo sunce, I zeleni je svod zlatan postao; I rogozi su usplamteli od smeha, I cvetovi mirisni zatresli se ljubavlju." Algernon Charles Swinburne

"Sva divota i sva skrivena blaga u srcu jednog dragulja: U srži jednog bisera sve boje i svaki odsjaj mora; Dašak i cvet, blesak i sen... Najjasnija istina u svemiru - sve to bilo je za mene u poljupcu jedne devojke." Robert Browning

Nema komentara: