subota, 20. listopada 2012.


TVOJE IME CUVAM

Tvoje ime cuvam tu duboko u srcu
 i spomenem te samo kada ne cuju
 cuvam te u dusi kao pjesmu najdrazu
 mada vec odavno nisi tu

A nudio sam srcu neke druge ljubavi
 var'o ga ljepotom, samo da zaboravi
 ali ne vrijedi, vjeruj mi
 srce se ne da varati, srce k'o srce
 uvijek je pitalo gdje si ti

I ne znam gdje, ali nacu te
 pregazicu mora do tebe,
preko vatre i vode cu prijeci
 jer te volim

I ne znam gdje, svejedno je
 nista me sprijecit' ne moze
dok kraja svijeta idem za tobom
jer te volim

Neke slike blijede kako dani prolaze
 onima koje vrijede, vrijeme nista ne moze
 jos si uvijek ista u mome sjecanju
 vidimo se nocas ponovo u snu

A nudio sam srcu neke druge ljubavi
 var'o ga ljepotom, samo da zaboravi
 ali ne vrijedi, vjeruj mi
 srce se ne da varati, srce k'o srce
 uvijek je pitalo gdje si ti

I ne znam gdje, ali nacu te
 pregazicu mora do tebe,
preko vatre i vode cu prijeci
 jer te volim

I ne znam gdje, svejedno je
 nista me sprijecit' ne moze
dok kraja svijeta idem za tobom
jer te volim

I ne znam gdje, ali nacu te
 pregazicu mora do tebe,
preko vatre i vode cu prijeci
 jer te volim

I ne znam gdje, svejedno je
 nista me sprijecit' ne moze
dok kraja svijeta idem za tobom
jer te volim

I ne znam gdje, ali nacu te
 pregazicu mora do tebe,
preko vatre i vode cu prijeci
 jer te volim, volim

I ne znam gdje...

Nema komentara: