utorak, 23. listopada 2012.

LA BELLE D'AUTOMNE

Draga Andrea,
brzo sam čitala sva tvoja pisma koja si pisala od 2008.god.na tvom Blogu.Ja nemam Blog, već ovaj blogger na google.
Ovi članci su meni pomogli da prebrodim veliku krizu-suicidalnu.
Imala sam naljepljeno u svakoj prostoriji papir 5 godina sa slijedećim:
1.JA TO MOGU.
2.JA TO HOĆU.
3.JA TO TREBAM.
4.JA TO ŽELIM.
5.JA TO MORAM.

Pored mojih organskih bolesti, imam i PTSP jer sam bila u ratu. Teško se nositi s tim.

Što se tebe tiče shvatila sam slijedeće:
Majka ti je umrla.Brat je poginuo u saobraćajki, a ti si ostala vezana za kolica.Bila si ljubavnica oženjenom muškarcu, koji te volio ali ne toliko da bi ostavio svoju obitelj.
Da li griješim u shvaćanju. Pisma sam čitala dugo, ali brzo i ne sasvim pažljivo jer imam puno posla.

Nema komentara: